Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 70.00 TL | 70.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 70.00 TL | 70.00 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 70.00 TL | 70.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 70.00 TL | 70.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 70.00 TL | 70.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 70.00 TL |
Havale / Eft | 70.00 TL |
Posta Çeki | 70.00 TL |
Kapıda Ödeme | 80.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +10,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Ataol Behramoğlu’nun ‘Dörtlükler’ini okurken umutla, güvenle doldu içim. Yarına, yarınlara bir sıcak özlem duydum. (Oktay Akbal, Cumhuriyet, 22 Mart 1980)
Ataol Behramoğlu salt bir destan (Mustafa Suphi Destanı) yazmadı. Yaşam öğesi yitip gitmiş olan bir devrim kurbanının canlanmasına yardım edecek birçok değerli bilgiyi de yıllarca süren araştırıcı zekâsıyla bulup yerli yerine koydu. (Hasan İzzettin Dinamo, Eleştiri, 1 Şubat 1980)
Behramoğlu’nun bu yapıtı üzerine (Bebeklerin Ulusu Yok), şiirimize katkılarını ayraç içine alıp şimdilik şunu söylemekle yetineceğim: İlkokuldan üniversiteye değin bütün öğrencilere salık verilmeli, ayrıca, milyonlarca çoğaltılıp parasız dağıtılmalı.(M. Öneş, Milliyet Sanat, 15 Aralık 1988)
AKM’nin büyük salonu, balkonlar dahil herkes Ataol Behramoğlu’nu dinliyor (...) Ben şairlerin kendi eserlerini okumalarından ayrı bir haz duyarım. Kişilikle şiir arasındaki, yaratanla yaratılan arasındaki iletişim beni ilgilendiriyor, etkiliyor. (Doğan Hızlan, Hürriyet, 6 Ekim 1996)