Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
2 Taksit | 67.60 TL | 135.20 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 130.00 TL |
Havale / Eft | 130.00 TL |
Posta Çeki | 130.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Hint edebiyatının özgün ve cüretkâr yazarlarından olan Namita Gokhale kısmen gerçekdışılığa kısmen de erotik romantizme uzanarak kadının varoluş mücadelesini edebi bir zeminde ele alıyor. Birbirinden ayrışabildiği gibi birbiri içinde çözünebilen anlatısıyla “Gölgeler Kitabı” modern edebiyatın yetkin bir örneğini sergiliyor.
Bitiya, Delhi’de yaşayan genç bir öğretim görevlisidir. Güzelliği uğradığı bir asit saldırısıyla mahvolur. Derin bir yalnızlık içerisindeyken Himalayalar’ın eteklerindeki çocukluk evine geri döner. Eski ve gözlerden uzak bu evde akıl sağlığı için savaşırken yanında gizemli, emektar uşak Lohaniju vardır. Kendiyle aynalara bakmadan yüzleşmeye çalışan bu yaralı kadın, evin tarihinden yükselen seslerle kendini eksantrik hikâyelerin içinde bulur.
“Herhangi bir şeye, gerçekliklere bile sıkı sıkı sarılmak, yarım kalmış korkak mücadelelerden daha az acıtır. Acı, hayata bir ön hazırlık, mutluluk için bir başlangıç müziğidir. O bir işkenceci değil bir öğretmendir.”