Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 140.00 TL | 140.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 140.00 TL | 140.00 TL |
2 Taksit | 72.80 TL | 145.60 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 140.00 TL | 140.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 140.00 TL | 140.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 140.00 TL | 140.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 140.00 TL |
Havale / Eft | 140.00 TL |
Posta Çeki | 140.00 TL |
Kapıda Ödeme | 150.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +10,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
“Kısmet Tabii…”–İstanbul’un Rum, Yahudi ve Ermeni Toplumlarında Karma Evlilikler kitabı Tu¨rkiye akademik literatu¨ru¨nde az değinilen bir konuyu tu¨m veçheleriyle ele alma gayretidir. Anna Maria Beylunioğlu ve Özgu¨r Kaymak’ın “azınlık toplumları” içindeki tecru¨besinin ve kapsamlı araştırmasının eseri olan bu çalışma, bir yandan bu grupların hem kendi içlerindeki hem de çoğunluk toplumla olan politik ve kamusal karşılaşmalarının yarattığı meselelerin izini su¨rmekte, bir yandan da kadınlık deneyimin nasıl ortaklaştığını gözler önu¨ne sermektedir. Karma evlilikler, kamusal mekân/alanda “azınlık toplumları” tarafından stratejik biçimde uygulanan, etno-dinsel kimliklerine dair işaretleri silmenin/u¨zerini örtmenin aile ve evlilik kurumu içerisinde geçersiz kaldığı, yeni mu¨cadele alanlarının ve ortaklıkların inşa edildiği bir özel alan pratiği olarak karşımıza çıkmaktadır.
Tamamı farklı yaş grubu, etnisite ve inançtan 57 göru¨şmeciyle yapılan mu¨lakatların detaylı bir okuması olan “Sırtımda bir kambur var”: Karma Evliliklere Bakış, Deneyimler ve Kuşaklararası Dönu¨şu¨m / “Dedi ki ‘ben sana âşık oldum.’ Ve biz bu ilişkiyi gerçekleştirdik”: Tanışma Hikâyeleri ve Karma Evliliklerin Gerçekleşme Biçimi / “‘Mum yakma bayramınız mı geldi’ diyor; bir şekilde bana ayak uydurmayı öğreniyor”: Beraber Yaşama Ku¨ltu¨ru¨ / “Hanımefendi Hıristiyan olmayı kabul edecek mi?”: Bir Evlilik Stratejisi Olarak Din Değiştirme / “Evlilikte gözlerimi kaparım vazifemi yaparım!”: Gayrimu¨slim Ailelerde Toplumsal Cinsiyet Öru¨ntu¨lerine dair Ek Notlar bölu¨mleriyle “Kısmet Tabii...”, “azınlık toplumları”nın dışa açılmaya başladığı 80’lerden itibaren karma evliliklerin birey, cemaat ve gu¨ndelik çatışmaları nasıl şekillendirdiğinin/dönu¨ştu¨rdu¨ğu¨nu¨n canlı bir resmini sunmaktadır.